راهنمای خرید تخت خواب ساده و شیک دو نفره

راهنمای خرید تخت خواب ساده و شیک دو نفره

راهنمای خرید تخت خواب ساده و شیک دو نفره

انسان بیش از یک سوم زمان زندگی خود را در خواب سپری می کند و این موضوع باعث شده تا افراد به اتاق خواب و همچنین تخت خواب بسیار اهمیت بدهند. انتخاب تخت خواب ساده و شیک، علاوه بر اینکه باعث ایجاد فضایی زیبا و دلنشین در اتاق خواب می شود، می تواند خواب راحتی را برای شما به ارمغان آورد. اگر تصمیم به خرید تخت خواب برای خود دارید، تا پایان با ما همراه باشید.

تخت خواب ساده و شیک

در انتخاب تخت خواب ساده و شیک عوامل بسیاری تاثیر گذارند که عبارتند از: سایز اتاق خواب، نوع دکوراسیون اتاق خواب، میزان بودجه، قد افراد و سلیقه هر فرد. این عوامل هر کدام در انتخاب کالایی مناسب بسیار موثر خواهند بود.

مهم ترین نکات در خرید تخت خواب ساده و شیک دو نفره

در انتخاب تخت خواب برای اتاق خود بهتر است برخی نکات را در نظر بگیرید تا تخت خواب ساده و شیک و در عین حال راحت را انتخاب نمایید.

مهم ترین نکات در خرید تخت خواب ساده و شیک عبارتند از:

  • سایز تخت خواب

در هنگام خرید تخت خواب دقت به سایز محصول اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا در تولیدات جدید توجه چندانی به سایز سرویس خواب ها نمی شود و این مساله  برای شما در هنگام خرید تشک و همچنین روتختی مشکل ساز خواهد شد. زیرا اکثر روتختی و تشک ها متناسب با سایز استاندارد سرویس خواب طراحی و تولید می شوند.

  • ارتفاع تخت خواب از زمین

برای آسایش بیشتر و همچنین جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند کمر در و پا درد، ارتفاع تخت از زمین بسیار مهم است. ارتفاع استاندارد تخت از زمین باید حدود 40 سانتی متر باشد.

  • تخت پایه دار یا بدون پایه

منظور از پایه دار بودن تخت خواب، داشتن دسترسی به زیر تخت است. معمولا تخت هایی که پایه های ستونی و باریک دارند و می توان به راحتی زیر آن ها را تمیز کرد، گزینه بهتری هستند.

  • جبران کمبود فضا با تخت های باکس دار

اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است یا دراور و کمد های شما فضای کمی برای لباس های شما دارد، می توانید از تخت خواب های باکس دار استفاده کنید. در زیر این تخت خواب ها کشویی طراحی و تعبیه شده است که به وسیله آن از فضای پرت زیر تخت بهترین استفاده را می توان کرد.

  • تخت ساده یا لبه دار

در طراحی برخی مدل های تخت خواب، لبه های عریضی دور تا دور تخت در نظر گرفته می شود که بیشتر جنبه زیبایی دارند. این تخته ها هم باعث کم شدن استحکام تخت می شوند و هم اینکه نشست و برخاست از روی تخت را مشکل می کنند.

  • انتخاب رنگ و شکل زیبا

دقت کنید که یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید تخت انتخاب رنگ و شکل زیبا است. انتخاب تخت خواب ساده و شیک، این امکان را به شما می دهد که به آسانی دیگر اجزا اتاق خوابتان را با آن ست کنید.

  • جنس تخت خواب

از مهم ترین فاکتور ها در خرید تخت خواب شیک و زیبا می توان به جنس محصول اشاره کرد. تخت خواب ها معمولا از چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز تولید می شوند و هر کدام برای سبک، سلیقه و فضایی خاص مناسب هستند.

دقت داشته باشید که با در نظر گرفتن نکات بالا می توانید تخت خواب ساده و شیک را به آسانی انتخاب و خریداری نمایید.

تخت خواب ساده و شیک

انتخاب بهترین سایز تخت خواب برای اتاق

تخت خواب های دو نفره در دو سایز متداول و معمول تولید و به بازار عرضه می شوند. انتخاب از میان این سایز ها فقط به شما بستگی دارد.

لازم به ذکر است که تفاوت سایز تخت خواب فقط در عرض آن هاست و طول تخت خواب های دو نفره 2 متر است.

برای اتاق خواب های بزرگ و همچنین افراد بلند قد، تخت خوابی با عرض 180 سانتی متر گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

اگر فضای اتاق خوابتان کوچک است و برای داشتن فضای بیشتر در اتاق خواب باید تخت کوچکتری را انتخاب نمایید، تخت خواب با عرض 160 مناسب شما خواهد بود.

بهتر است بدانید که در انتخاب تخت خواب ساده و شیک دو نفره، راحتی شما باید مهم ترین فاکتور باشد.

تخت خواب ساده و شیک

عوامل موثر بر قیمت تخت خواب

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید تخت خواب ساده و شیک، قیمت محصولات است. بهتر است بدانید که قیمت بالای محصول ضمانتی بر کیفیت بالای آن نخواهد بود.

از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت تخت خواب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. اولین و مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت تخت خواب، تک یا سرویس بودن آن است. اگر شما تصمیم به خرید سرویس خواب دارید، قطعا باید مبلغ بیشتری هزینه کنید.
  2. نوع چوب مصرفی در تولید تخت خواب و همچنین کیفیت و دوام آن، از دیگر عوامل موثر بر قیمت تخت خواب ساده و شیک خواهند بود.
  3. استفاده از پارچه، آینه و فلز در طراحی تخت خواب می تواند تاثیر مستقیم بر قیمت این محصول داشته باشد.
  4. نوع کلاف بندی و همچنین جنس کف تخت نیز بر قیمت تمام شده تاثیر گذار است.
  5. نوع رنگ تخت و رزین به کار رفته در تولید تخت خواب از دیگر فاکتور های موثر بر قیمت تخت خواب ساده و شیک خواهد بود.
  6. نوع طراحی و نقشه تخت خواب نیز بر بر قیمت تاثیر مستقیم دارد.

تخت خواب ساده و شیک

خرید آنلاین تخت خواب ساده و شیک

حال که مهم ترین نکات برای انتخاب تخت خواب ساده و شیک را شناختید، زمان خرید محصول مورد نظرتان فرا رسیده است.

در خرید تخت خواب مورد نیاز خود هیچ گاه عجله نکنید و با خیالی آسوده تمامی فاکتور های مد نظرتان را در نظر بگیرید.

سرویس خواب از جمله لوازمی است که با توجه به قیمت بالای آن امکان تعویض هر ساله آن وجود ندارد. پس تختخوابی را انتخاب کنید که با فضای اتاق و همچنین سلیقه شما هماهنگی کامل داشته باشد.

اگر می خواهید بعد از خرید سرویس خواب خود، خیالی آسوده داشته باشید، بهتر است از مراکزی خرید نمایید که محصولات خود را گارانتی می کنند.

در بسیاری از مواقع و در فصولی که میزان تقاضا کمتر است، شما می توانید تخت خواب ساده و شیک خود را با قیمتی بسیار پایین تر خریداری کنید. پس حواستان به حراجی و تخفیفات فروشگاه ها باشد.

مقایسه قیمت محصولات چند فروشگاه به شما کمک می کند تا تخت خوابی شیک را با قیمتی مناسب تر بخرید.

اگر برای خرید تخت خواب ساده و شیک خود، سوالاتی دارید. کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما، شما را در انتخاب محصولی مرغوب یاری نمایند.

همکاران ما به صورت 24 ساعته پاسخگو شما خواهند بود تا زیباترین مدل های روز را با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان به شما تحویل دهند.

تخت خواب ساده و شیک

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


− شش = 2