تخت خواب دخترانه ی لاکچری

تخت خواب دخترانه ی لاکچری

تخت خواب دخترانه ی لاکچری

اتاق خواب علاوه بر فضای استراحت، محلی برای درس خواندن، بازی و سایر فعالیت های فرزندان شماست. این مورد به خصوص برای دختران اهمیت زیادی دارد. دختران اغلب از روحیه ای حساس تر و لطیف تر نسبت به پسران برخوردار هستند و چیدمان یک اتاق خواب لاکچری برای آن ها تا حد زیادی می تواند در حس اعتماد به نفس و روحیه شاد و لطیف آن ها تاثیر بگذارد.
یک تخت خواب دخترانه ی لاکچری می تواند مکانی رویایی را برای دختران جوان ایجاد کند و تاثیر به سزایی در برانگیختن حس خلاقیت و حتی زندگی آینده آن ها داشته باشد. اگرچه در گذشته تخت خواب های دخترانه اغلب فقط به رنگ های صورتی محدود می شد اما امروزه تنوع رنگی بالا و همچنین طرح های مختلف تخت خواب های دخترانه باعث شده تا انتخاب های متفاوتی پیش روی شما باشد.
شما می توانید بسته به طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک یا نوجوان و حتی دختران جوان خود، از انواع مدل های تخت خواب دخترانه ی لاکچری خریداری کرده و چیدمان اتاق را بسیار زیبا جلوه دهید.

1. تخت خواب صورتی همچنان پرطرفدارترین انواع تخت خواب دخترانه است

تخت خواب صورتی دخترانه امروزه همچنان به عنوان پرطرفدارترین انواع تخت خواب های موجود در بازار هستند. این نوع از تختخواب ها برای گروه های مختلف سنی دختران از نوزادان و کودکان نوپا گرفته تا نوجوانان و حتی اتاق جوانان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.
خوشبختانه امروزه انواع تخت خواب صورتی در طرح های مختلف با طیف گسترده ای رنگ های صورتی وجود دارند که می توانند با رنگ دیوار و یا سایر وسایل اتاق خواب هماهنگ شوند. از جمله وسایلی که می توانید با تخت خواب دخترانه ی لاکچری صورتی خود ست کنید تا ترکیب زیبایی را برای اتاق خود ایجاد نمایید می توان به پرده ها، رنگ دیوار، کوسن، کمد، بوفه، میز تحریر، پرده بالای تخت (تور تختخواب) و سایر تزئینات اشاره کرد.
همچنین توجه داشته باشید که تخت خواب دخترانه لاکچری صورتی برای کودکان کوچک تر اغلب با طرح کیتی همراه بوده و می تواند به زیبایی کودکانه آن بیفزاید. به یاد داشته باشید که تخت خواب های با طیف رنگی متنوع صورتی می توانند با رنگ های دیگر نظیر طوسی و سفید و حتی آبی و سبز و قهوه ای به صورت هنرمندانه و بسیار ظریف ترکیب شوند تا جلوه ای بسیار زیبا و جوان پسند تر ایجاد کنند.
همچنین دقت کنید که برای داشتن اتاق خوابی با تم صورتی می توانید تختی سفید خریداری کرده و از انواع روتختی صورتی به همراه کوسن های صورتی براق و اکلیلی و یا ترکیبی از رنگ های مختلف، استفاده کنید.

تخت خواب صورتی همچنان پرطرفدارترین انواع تخت خواب دخترانه است
2. تخت خواب معلق انتخابی جذاب و لاکچری برای اتاق دختران

یکی دیگر از انواع تخت خواب دخترانه ی لاکچری می توان به تخت خواب های معلق اشاره کرد. این تختخواب ها بسیار جذاب و جالب هستند و می توانند اتاق دختران جوان را به محیطی رویایی و دوست داشتنی تبدیل کنند.
این نوع از تختخواب ها از سقف آویزان می شوند و علاوه بر اینکه فضای زیادی از اتاق خواب شما اشغال نمی کنند، می توانند به راحتی جا به جا شوند. این مدل از تخت خواب دخترانه جدید و منحصر به فرد، اگرچه برای استفاده طولانی مدت معمولا کمتر استفاده می شود اما به خوبی می تواند فضای اتاق خواب های دخترانه را متفاوت و خاص و بسیار شیک جلوه دهد.

3. تخت خواب مهمان و میزبان لاکچری برای اتاق دختران

یکی دیگر از انواع تخت خواب دخترانه ساده و شیک، می توان به تخت خواب مهمان و میزبان اشاره کرد. این نوع از تخت خواب ها با اشغال فضای کم، یک تختخواب اضافی برای یک دوست یا یک فامیل را نیز در اختیار شما قرار می دهند. تختخواب های مهمان و میزبان نیز یکی از گزینه های ایده آل برای دختران جوان هستند تا به راحتی بتوانند فضای دنجی را برای خود و دوستانشان ایجاد کنند.

تخت خواب مهمان و میزبان لاکچری برای اتاق دختران
4. تخت های چند منظوره

خوشبختانه امروزه تخت خواب های چند منظوره به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند. در واقع این تختخواب ها با اشغال فضای کم، کاربری های زیادی داشته و می توانند به خوبی مورد استفاده قرار گیرند. این مدل از انواع تخت خواب دخترانه ی لاکچری علاوه بر دارا بودن محل استراحت (تخت) می تواند بسته به سلیقه و انتخاب شما، دارای میز تحریر و کمد نیز باشند.
توجه کنید که این مدل از تخت خواب دخترانه جوان با سرویس تخت خواب دخترانه متفاوت بوده و در حقیقت سر هم است. معمولا در طراحی این مدل از تخت های چند منظوره، یک تخت به کمک یک پله در قسمت بالایی قرار دارد و در قسمت زیرین تخت، یک کمد برای لباس ها و وسایل و یک میز تحریر برای مطالعه یا استفاده از لپ تاپ و .حتی بازی دارد.

5. تخت خواب دخترانه ساده

یکی دیگر از انواع تخت خواب دخترانه ی لاکچری می توان به تخت خواب های ساده اشاره کرد. تخت خواب دخترانه سفید و ساده امروزه یکی از انتخاب های معمول بسیاری از دختران جوان است. تخت خواب دخترانه سفید به خوبی می تواند با هر نوع رنگبندی اتاق خواب دختران ست شود و فضایی زیبا و سرشار از آرامش ایجاد کند. تخت خواب دخترانه ساده یکی از انواع انتخاب های مدرن است که این روزها طرفداران خاص خود را دارد.

6. آویز کنفی

تختخواب های آویز کنفی که با عنوان Hammock شناخته می شوند از طناب ساخته می شوند و با گره زدن طناب به تکیه گاه بلندتر در هوا معلق می شوند. اگرچه این مدل از تخت های ریلکسی معمولاً با نشستن در فضای باز یا كمپینگ ها و … در ارتباط هستند، اما امروزه به تختخواب های داخلی نیز معروف شده اند. این مدل از تخت خواب دخترانه ی لاکچری نیز به خوبی می تواند دکوراسیون خاصی را برای اتاق خواب دختران جوان ایجاد کند.

آویز کنفی

7. تخت خواب گرد

انواع تختخواب دایره ای شکل یکی دیگر از مدل های تخت خواب دخترانه ی لاکچری است که به راحتی می توان آن را با رنگ های مختلف ترکیب کرده و اتاقی زیبا، جذاب و دخترانه ایجاد نمود. تختخواب های گرد اگرچه فضای کمی بیشتری نسبت به انواع تختخواب های معمولی اشغال می کنند اما جذابیت فوق العاده ای دارند و می توانند فضایی خاص و منحصر به فرد برای دختران جوان ایجاد نمایند.

8. تختخواب دو طبقه یا چند طبقه

تختخواب دو طبقه یا چند طبقه یکی دیگر از انواع تخت خواب دخترانه ی لاکچری است که می تواند برای فرزندان دختر مورد استفاده قرار گیرد. برای استفاده از تخت یا تخت های بالایی باید از پله استفاده کرد که امروزه انواع مدل های تخت های دو طبقه با پله های ایمن طراحی شده اند.

تختخواب دو طبقه یا چند طبقه

9. سرویس خواب دخترانه ی لاکچری

یکی دیگر از انواع معمول تخت خواب دخترانه ی لاکچری می توان به سرویس خواب های دخترانه اشاره کرد. سرویس خواب در واقع علاوه بر تخت، یک کنار تختی، یک دراور یا کمد و یک میز مطالعه نیز دارد. توجه کنید که تفاوت این نوع از تختخواب ها با انواع تختخواب چند منظوره در آن است که اگرچه تمام قسمت های سرویس خواب طرح مشابهی دارند اما از یکدیگر جدا هستند. این در حالی است که در تختخواب های چند منظوره، تمام قسمت ها به یکدیگر متصل می باشند.

کلام آخر

با وجود انبوه مدل های موجود تختخواب دخترانه، شما بایستی ابتدا نحوه چیدمان، وسایل، دکوراسیون، رنگبندی اتاق و سایر فاکتورها را در نظر بگیرید و سپس تخت خواب مورد نظر خود را براساس سلیقه و فاکتورهای مختلف، انتخاب کنید.

برای مشاوره در خصوص انتخاب تختخواب می توانید با ما در ارتباط باشید. https://choobcom.com/

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شش × 8 =