جدید ترین مدل های میز آرایشی در سال 2021

جدید ترین مدل های میز آرایشی در سال 2021

جدید ترین مدل های میز آرایشی در سال 2021

اگر به دنبال جدید ترین مدل های میز آرایشی در سال 2021 هستید، قطعاً جنس استیل به چشمتان خورده است! استیل این روزها مهمان همه خانه ها شده است که در کنار سایر متریال، جذابیت ویژه ای به کار می بخشد!

جدید ترین مدل های میز آرایشی طرح کنسول

از آنجایی که فضای داخل منزل متراژ کمی دارند، بسیاری از افراد علاقه به انتخاب میز آرایشی دارند که حکم کنسول را نیز برایشان داشته باشد.

در جدید ترین مدل های میز آرایشی در سال 2021، سبک کنسول نیز دیده می شود که کمک می کند منزل شما تا حدودی فضای صنعتی به خود بگیرد.

در طراحی این سبک از میز آرایش از استیل گرید 304 وارداتی استفاده می شود که کیفیت بی نظیری در اجرا دارد. نوع آبکاری این میزها تحت خلا پی وی دی بوده و مقاومت زیادی در برابر خط و خش و سایش دارند.

جنس صفحه ای که برای این محصول در نظر گرفته می شود از سنگ طبیعی و یا هایگلاس طرح سنگ است و همینطور شیشه و آینه برای زیبایی بیشتر کار استفاده می شود.

معمولاً جدید ترین مدل های میز آرایشی طرح کنسول با طول 120، عرض 40 و ارتفاع 85 سانتی متر ارزیابی می شود که فضای شیک و بی نظیر به منزل شما می بخشد.

در بین مدل های طرح کنسول برخی دارای کشو هستند تا کارایی خود را حفظ نمایند البته اجرای کشو برای میز آرایشی سلیقه ای است اما به نظم بیشتر کار کمک زیادی می کند.

 

جدید ترین مدل های میز آرایشی طرح کنسول

 

جدید ترین مدل های میز آرایشی طرح چوب

چوب یکی از متریال های همیشه جذاب در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. جدید ترین مدل های میز آرایشی طرح چوب در سال 2021 با طراحی بی نظیر خود مورد رضایت کاربران زیادی قرار گرفته اند.

معمولاً رنگ سفید از جنس ملامینه طرفدار بیشتر به نسبت رنگ های دیگر دارد. این میزها دارای کشو هستند و پایه محکمی برای آنها اجرا شده است.

معمولاً تعداد کشو برای میز های آرایشی بین 3 الی 5 در نظر گرفته می شود. جدید ترین مدل های میز آرایشی طرح چوب دارای پایه های پلاستیکی فشرده هستند و آینه ها به شکل ریلی روی آنها اجرا می شود.

برای زیبایی بیشتر این میزها از دستگیره های استیل استفاده می شود.
در جدید ترین مدل های میز آرایشی، آینه های ایستاده اجرا می شود که کمک می کند تا از فضای میز بیشترین استفاده صورت بگیرد.

پشت آینه ها قفسه بندی مخصوصی برای قرارگیری وسایل آرایشی وجود دارد. آینه به صورت ریلی طراحی شده است و بر اساس سلیقه کاربر به صورت شیب دار یا ثابت اجرا می شود.

معمولاً دو عدد کشوی کوچکتر برای بخش بالای میز در نظر گرفته می شود تا نظم بیشتری در کار ایجاد شود. این کشوها در ابعاد 40 در 45 طراحی می شوند و از جنس ملامینه با روکش ام دی اف هستند.

 

جدید ترین مدل های میز آرایشی طرح دار با نور عالی

کسانی که در زمینه آرایشی فعالیت حرفه ای دارند باید از نظر نور شرایط اتاق را بررسی نمایند.

در جدید ترین مدل های میز آرایشی، سبک های لامپ دار عرضه شده است به طوری که دور تا دور قاب آینه میز از لامپ استفاده می شود و لامپ ها در رنگ بندی های مخصوصی هستند اما رنگ سفید یا یخی بیشتری تقاضا را دارند.

این سبک از میزها در دو سمت خود به تعداد زیاد کشو دارند و فضا برای وسایل گریم و … به خوبی فراهم است. میز های آرایشی لامپ ها اغلب به رنگ سفید طراحی می شوند به طوری که نوع لامپ اجرایی نیز به زیبایی کار می افزاید.

خطوط نوری اس ام دی اجرا شده برای جدید ترین مدل های میز آرایشی سبب افزایش کیفیت کار می شود.

اینطور که بررسی ها نشان می دهد میزهای آرایشی طرح دار با نور نیز اجرا می شوند که طبق سلیقه مشتری انتخاب شده و بر اساس موقعیت اجرا طراحی می شوند.

 

جدید ترین مدل های میز آرایشی طرح دار با نور عالی

 

 

جدید ترین مدل های میز آرایشی و صندلی مخصوص

میزهای آرایشی نیاز به صندلی برای نشستن دارند و معمولاً در برخی از سبک ها از صندلی های ست با میز استفاده می شود.

چنین شرایطی بیشتر برای جنس های چوبی دیده می شود. در این جنس ها میز و صندلی هر دو از جنس چوب و یا روکش چوب هستند.

روکشی که برای میز و صندلی در نظر گرفته می شود معمولاً از یک جنس بوده و یک رنگ هستند. بررسی ها اینطور نشان می دهد که کشوی میز و پایه صندلی باید ست باشد تا جذابیت ظاهری کار بیشتر شود.

این مدل از میز آرایش سایز کوچکتری دارند و برای بخش های مختلف منزل اجرا می شوند.

دقت داشته باشید که معمولاً میز آرایشی و صندلی که برای آن اجرا شده است باید از نظر استحکام در وضعیت خوبی باشد. قاب آینه نیز با سایر متریال میز ست است.

 

جدید ترین مدل های میز آرایشی و صندلی مخصوص

 

جدید ترین مدل های میز آرایشی از جنس استیل

استیل ترند امسال بوده و جذابیت خاص خود را دارد. میزهای استیل آرایشی اغلب به آینه ترکیب شده است تا بازتاب نور در بهترین شرایط قرار بگیرد.

بررسی ها اینطور نشان می دهد که در طراحی میز آرایشی استیل معمولاً سبک میز و پایه های آن از جنس ملامین مشابه به استیل است البته در برخی از سبک ها از جنس استیل استفاده شده است.

 

جدید ترین مدل های میز آرایشی از جنس استیل

 

میزهای استیل معمولاً بسیار ساده طراحی می شوند و تعداد کشوهای آنها نیز نسبتاً محدودتر است.

کشوهای اجرایی برای این میزها در سه دسته اصلی قرار گرفته اند دسته اول، کشوهای افقی است که دارای دسته های شفاف هستند که ظاهری جذاب دارند.

دسته دوم به شکل کشو های مربعی شکل است که هم به شکل ریلی و هم به صورت بازشو طراحی می شوند و دسته سوم فقط به صورت کشو های باز شو هستند.

جنس استیل برای همه دوره ها جذاب است اما چوب نیز به منزل شما گرما می بخشد و فضای صمیمی ایجاد می کند.

اگر از دکوراسیون داخلی صنعتی لذت می برید استیل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود اما اگر دوست دارید فضای منزل شما تا حدودی به صورت سنتی حفظ شود باید سعی کنید از متریال چوب استفاده کنید.

میز های آرایشی از نظر سبک اجرا بسیار جذاب هستند هر میز دارای مقیاس مخصوص به خود است و سطح اجرای میز بر اساس مدل و سایز بررسی می شود.

معمولاً از جنس چوب می توان در همه ابعاد طراحی کرد اما جنس استیل محدودیت های مخصوص به خود دارد.

در انتخاب جدید ترین مدل های میز آرایشی در ابتدا به فضای منزل یا محل کار خود دقت کنید و سپس سطح نیاز و سلیقه خود را بسنجید.

دقت داشته باشید که میزهای آرایشی از نظر سبک اجرا بسیار متفاوت هستند و دست شما در انتخاب باز است.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


× نُه = 27