تخت خواب‌های متنوع پسرانه برای خوش سلیقه‌ها

تخت خواب‌های متنوع پسرانه برای خوش سلیقه‌ها

تخت خواب‌های متنوع پسرانه برای خوش سلیقه‌ها

تخت خواب‌های متنوع پسرانه را می‌توانید در مدل‌های مختلفی خریداری نمایید. تخت خواب‌های متنوع پسرانه با چوب‌های مختلفی ساخته می‌شود.

اگر قصد خرید سیسمونی برای کودک پسر خود دارید و یا تمایل دارید که تخت خواب جدیدی برای فرزند خود خریداری کنید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. چوب کام بهترین را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

تخت خواب‌های متنوع پسرانه با اشکال مختلف

شخصیت‌های کارتونی برای کودکان بسیار جذاب می‌باشد. طراحان تخت خواب‌های متنوع پسرانه معمولا از چنین کاراکترهایی برای طراحی تخت خواب بهره می‌برند.

علاوه بر طراحی تخت، از رنگ‌های زیبا و متنوعی برای تخت خواب کودکان استفاده می‌کنند.

کودکان به دلیل روحیات لطیفی که در آن‌ها وجود دارد، جذب رنگ‌های روشن می‌شوند.

همانطور که می‌دانید، برای دخترها معمولا از رنگ صورتی استفاده می‌کنند و برای پسر‌ها از رنگ آبی. رنگ‌های روشن‌تر برای دختران مطلوبیت بیشتری دارد.

بهتر است برای تخت خواب کودک خصوصا پسران، از رنگ‌های سرد استفاده کنید. رنگ‌های قهوه‌ای تیره و مشکی برای کودکان مناسب نمی‌باشد.

ولی اگر قصد دارید که از همان تخت خوابی که خریداری نمودید برای سنین بالاتر فرزند خود استفاده کنید، می‌توانید چنین رنگ‌هایی را تهیه نموده و با اشکال و برچسب‌های عروسکی آن را تزئین نمایید.

تخت خواب‌های متنوع پسرانه برای خوش سلیقه‌ها
بهترین تخت خواب پسرانه چه نوع تخت خوابی است؟

تخت خوابی که از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد و از جدیدترین متریال روز در ساخت آن بهره برده باشند. امنیت تخت برای خانواده‌ها بسیار مهم می‌باشد.

بارها دیده شده است زمانی که کودک بر روی تخت خوابیده است، تخت از وسط به دو نیمه شکسته شده است و کودک دچار ترس و استرس شده است پس باید حتما با ایمنی بسیار بالایی ساخته شود.

در چوب کام ما تمامی تخت خواب های پسرانه و دخترانه را به ایمن ترین شکل ممکن می سازیم.
در ساخت تخت خواب معمولا از چوب‌های روس،‌ام دی اف، اچ دی اف، ملامینه، وکیوم و نئوپان استفاده می‌شود.

البته تخت خواب‌های فلزی نیز به فروش می‌رسند ولی تخت خواب‌های چوبی دارای تنوع بالایی می‌باشند و به اشکال مختلفی که می‌تواند برای کودکان جذاب باشد، طراحی شده و به فروش می‌رسد.

بیشتر تخت خواب‌ها به حالت تلفیقی ساخته می‌شوند. به طور مثال برای ساخت بدنه‌ی تخت از چوب‌ام دی اف و برای کف تخت خواب از چوب نئوپان به دلیل استحکام بالایی که دارد استفاده می‌کنند.
چوب‌های ملامینه برای اجزای جانبی تخت به کار می‌روند.

اگر مشاهده نمودید که در تخت خوابی فقط از چوب ملامینه یا به عبارتی دقیق‌تر از روکش ملامینه برای ساخت تمامی اجزای آن استفاده شده است، بدانید که از کیفیت مطلوبی برخوردار نمی‌باشد و طول عمر تخت بسیار کم است.

انواع مدل‌های تخت خواب پسرانه

انواع مدل‌های تخت خواب پسرانه

تخت خواب‌های متنوع پسرانه در دو مدل تک نفره و دو طبقه ساخته می‌شوند.

تخت خواب‌های دو طبقه معمولا برای کودکان دو قلو و یا دو کودک با فاصله‌های سنی کم می‌باشد و برای استفاده بهینه از فضا خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که تخت خواب دو طبقه خریداری نمایند.

این تخت خواب‌ها به دو شکل ساده و عروسکی طبقه‌بندی می‌شوند. برای این که کودک بتواند به راحتی به طبقه‌ی بالا برود، طراحان از پله‌هایی ساده و ایمن در کنار تخت استفاده می‌کنند.

برخی از تخت خواب‌های متنوع پسرانه که از دسته‌ی تخت‌های دو طبقه می‌باشد، ممکن است پله نداشته باشد و نرده‌هایی از کنار طبقه‌ی اول به طبقه‌ی دوم تعبیه شده است و کودک باید نرده‌ها را طی کند تا به طبقه‌ی دوم برسد.

لبه‌های تخت در طبقه‌ی دوم نیز باید کاملا ایمن بوده و از حفاظ برای لبه‌های تخت استفاده کنند تا کودک به پایین پرتاب نشود.

تخت‌های دو طبقه برای کودکان دختر و پسر و خانواده‌هایی که دو فرزند دختر و پسر دارند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک طبقه برای فرزند پسر و طبقه‌ای دیگر برای فرزند دختر طراحی می‌شود.

طرح‌ها و نقش‌ها با توجه به جنسیت کودک در هر طبقه متفاوت می‌باشد.

تخت خواب متنوع پسرانه سرسره دار

چه چیزی بهتر از این که فضای پارک را برای کودک تداعی کنیم. کودکان برای رشد و نمو به شادی احتیاج دارند. برای شادی بخشی بیشتر به فضای خواب، طراحان از سرسره برای تغییر و تنوع استفاده می‌کنند.

شما به عنوان یک والد بهتر می‌توانید در این شرایط فرزند خود را کنترل کنید.

 تخت خواب‌های متنوع پسرانه برای خوش سلیقه‌ها
تخت خواب پسرانه به شکل توپ فوتبال

بدنه‌های تخت را برای تغییر و تنوع بیشتر و خارج کردن از حالت سادگی، به شکل توپ فوتبال در می‌آورند و نمای بیرونی تخت به دو رنگ سیاه و سفید مشاهده می‌شود.

این طرح جزء دسته‌ی تخت خواب‌های متنوع پسرانه می‌باشد و شما می‌توانید برای فرزند پسر خود چنین تختی را خریداری نمایید.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید کنسول‌های کنار تخت را نیز به همین مدل سفارش دهید.

برای این که از تخت خواب به منظوری دیگر استفاده کنید، طراحان کشوهایی را زیر تخت تعبیه نموده‌اند که شما می‌توانید لباس‌های کودک خود را در آن بچینید.

تخت خواب‌های متنوع پسرانه برای خوش سلیقه‌ها

طرح‌های اسپرت برای تخت خواب پسرانه

طرح‌های دیگری به نام طرح‌های اسپرت وجود دارند که از آن‌ها برای طراحی تخت خواب کودکان پسر استفاده می‌شود.

طرح‌های اسپرت معمولا به دو رنگ سفید و سیاه می‌باشند و از آرم‌های نایک و آدیداس بر روی تخت استفاده می‌کنند. این مدل از تخت خواب‌های متنوع پسرانه سلیقه‌ی خاصی را می‌طلبد و مخصوص اسپرت پسند‌ها می‌باشد.

طرح‌های ماشین، اتوبوس، کامیون و لودر برای تخت خواب‌های متنوع پسرانه

 پسران از دوران کودکی به وسایل نقلیه علاقه‌مند می‌باشند و برای طراحی تخت خواب پسرانه از چنین طرح‌هایی بهره می‌برند.

از تخت خواب‌های متنوع پسرانه برای خوش سلیقه‌ها می توان به انواع مختلف کامیون‌ها، ماشین‌ها در مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی موجود می‌باشد که شما می‌توانید آن‌ها را بنا به سلیقه‌ی خود و یا کودکتان خریداری نمایید.

تخت خواب‌های تک نفره و دو طبقه چگونه به سراسر ایران ارسال می‌شود؟

ارسال تخت خواب معمولا توسط باربری‌ها انجام می‌شود و شما باید هزینه‌ای را به باربری پرداخت نمایید.

برخی از فروشگاه‌های بزرگ خودشان دارای وانت بار و ماشین‌های حمل بار می‌باشند و سفارش شما را به مطلوب‌ترین شکل ممکن و با رعایت کامل اصول ایمنی و بسته‌بندی صحیح ارسال و حمل می‌نمایند.

آیا تخت خواب‌های متنوع پسرانه شامل خدمات پس از فروش و گارانتی نیز می‌باشند؟

بله ما با ضمانت کامل محصولات خود را به فروش می‌رسانیم و برای مدتی مشخص در صورتی که به محصول شما آسیبی وارد شد، خدمات گارانتی را ارائه می‌نماییم.

برای جزئیات بیشتر و سوال در ارتباط با نحوه‌ی گارانتی می‌توانید با کارشناسان مجموعه‌ی ما تماس بگیرید.

چگونه می‌توانیم برای کودک خود تخت خواب‌های متنوع پسرانه را سفارش دهیم؟

شما به دو شکل می‌توانید تخت خواب‌های متنوع پسرانه را سفارش داده و از ما خرید کنید.

مدل مد نظر خود را برای ما ارسال می‌کنید و طراحان ما کار را برای شما ساخته و ارسال می‌نمایند و یا می‌توانید مدل‌های آماده‌ای که خودمان می‌سازیم را بسته به سلیقه‌ی خود انتخاب نموده و خریداری نمایید.

دقت فرمائید که حتما قبل از سفارش، برای هزینه‌ی ساخت و طراحی مدل‌های پیشنهادی خودتان با کارشناسان ما در ارتباط باشید. هزینه‌ی مدل‌های آماده کمتر ازمدل‌های سفارشی می‌باشد.

سفارش به سه صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی می‌باشد.

 

سخن پایانی

چوب کام آماده‌ی ارائه‌ی خدمت به شما عزیزان می‌باشد. تمامی مدل‌های وب سایت ما را مشاهده نموده و در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود را در ارتباط با کیفیت محصولات، خدمات، مدل‌ها و متریال برای ما ارسال نمایید.

چنانچه سوالی در ارتباط با محصولات ما دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


3 × = هجده